lørdag 12. november 2011

Spise seg gravid

Photo: Jenn published by the CC-licence
Jeg har vært dårlig til å bruke denne bloggen... Og nå har vi allerede vært gjennom både forsøk nummer to og tre uten at jeg er gravid. Det vil si - jeg ble bittelitt gravid etter tredje forsøket som var i august. Men så mistet jeg. Vet ikke helt hvor langt på vei jeg var men fikk målt en HCG på 63 før den sank til 14 noen dager senere. Og en uke etter det kom blødningen. Niagarafossen.
Vel. Siden da har jeg ventet på at en ny syklus skal starte, men foreløpig har ikke tanta vist seg og testene er negative. Så det er ikke annet å gjøre enn å vente. Men nå hadde det vært fint å få starte et nytt forsøk snart.

I mellomtiden har jeg kjøpt meg en bok: Spis deg gravid. Så nå driver jeg og skal sette meg inn i hvordan jeg kan redusere insulinet i kroppen for å bli lettere gravid og å slippe spontanabort neste gang det skjer... Skal prøve å holde dere oppdatert om hvorvidt jeg klarer det eller ikke. (Jeg HAAAAATER dietter.)

1 kommentar:

  1. Så spennende da :) Jeg har levd lavkarbo i perioder, og jeg har aldri kost meg mer med maten heller, det er jo så digg med biff, grønnsaker og fløtesaus...nå ble jeg jammen sulten også :) Masse lykke til, jeg heier på deg!!! Stor klem

    SvarSlett